![]() |
Daniel CejbaPoznański Animator Sportu Szkolnego |
|
Miejsce prowadzenia zajęć: |
Szkoła Podstawowa nr 51 |
|
---|---|---|
Dyscyplina: |
Koszykówka |
|
Godziny pracy: |
wtorek 16:00-16:45, 17:45-18:30 czwartek 15:10-15:55, 16:45-17:30 |
Krótka informacja o prowadzonych zajęciach:
Wrzesień-Grudzień 2020
Zajęcia z koszykówki w okresie wrzesień-grudzień dla grup chłopców klas trzecich oraz klas szóstych Szkoły Podstawowej nr 51 w Poznaniu, zapisanych w roku szkolnym 2020-21, odbywają się dwa razy w tygodniu po 45 minut zarówno dla starszej jak i młodszej grupy. Tematem zajęć dla młodszej grupy jest nauka podstawowych umiejętności z zakresu techniki indywidualnej gry w koszykówkę w ataku jak: podanie, chwyt piłki, kozłowanie, rzut z miejsca i z biegu. Starsza grupa doskonali powyższe elementy. Zajęcia są realizowane w formie zabawowej, formie ścisłej oraz małych gier. Dobre warunki pracy (dostępność sali) oraz mniejsza grupa liczebna niż podczas zajęć lekcyjnych pozwala na większą indywidualizacje podczas pracy z dziećmi. Uczniowie jak i ich rodzice są bardzo zadowoleni z możliwości jakie daje im program Animator Sportu Szkolnego.
Zdjęcia:
Luty-Marzec 2020
Zajęcia koszykówki w okresie luty - marzec dla grupy chłopców klas drugich i trzecich Szkoły Podstawowej nr 51 w Poznaniu, zapisanych w roku szkolnym 2019-20, odbywały się raz w tygodniu po 90 min. Tematem zajęć była nauka podstawowych umiejętności z zakresu techniki indywidualnej gry w koszykówkę w ataku jak: podanie, chwyt piłki, kozłowanie, rzut z miejsca i z biegu. Zajęcia były realizowane głównie w formie zabawowej, formie ścisłej oraz małych gier. Dzieci bardzo chętnie uczestniczyły w zajęciach i wykazywały się na nich bardzo dużym zaangażowaniem. Mniejsza grupa liczebna niż podczas zajęć lekcyjnych pozwalała na większą indywidualizacje podczas pracy z dziećmi. Uczniowie jak i ich rodzice byli bardzo zadowoleni z możliwości jakie daje im program Animator Sportu Szkolnego.
Zdjęcia:
-
Wrzesień-Grudzień 2019
Zajęcia koszykówki w okresie wrzesień-grudzień dla grupy chłopców klas drugich i trzecich Szkoły Podstawowej nr 51 w Poznaniu, zapisanych w roku szkolnym 2019-20, odbywały się raz w tygodniu po 90 min. Tematem zajęć była nauka podstawowych umiejętności z zakresu techniki indywidualnej gry w koszykówkę w ataku jak: podanie, chwyt piłki, kozłowanie, rzut z miejsca i z biegu. Zajęcia były realizowane głównie w formie zabawowej, formie ścisłej oraz małych gier. Dzieci bardzo chętnie uczestniczyły w zajęciach i wykazywały się na nich bardzo dużym zaangażowaniem. Mniejsza grupa liczebna niż podczas zajęć lekcyjnych pozwalała na większą indywidualizacje podczas pracy z dziećmi. Uczniowie jak i ich rodzice byli bardzo zadowoleni z możliwości jakie daje im program Animator Sportu Szkolnego.
Zdjęcia:
-
Luty-Maj 2019
Zajęcia koszykówki w okresie luty-maj dla grupy chłopców klasa trzecich Szkoły Podstawowej nr 51 w Poznaniu, zapisanych w roku szkolnym 2018-19, odbywały się raz w tygodniu po 90 min. Tematem zajęć była nauka podstawowych umiejętności z zakresu techniki indywidualnej gry w koszykówkę w ataku jak podanie, chwyt piłki, kozłowanie i rzut z miejsca i z biegu oraz postawa koszykarska w obronie. Zajęcia były realizowane głównie w formie zabawowej, formie ścisłej oraz małych gier. Dzieci bardzo chętnie uczestniczyły w zajęciach i wykazywały się na nich bardzo dużym zaangażowaniem. Mniejsza grupa liczebna niż podczas zajęć lekcyjnych pozwalała na większą indywidualizacje podczas pracy z dziećmi.
Zdjęcia:
-
Wrzesień-Grudzień 2018
Zajęcia koszykówki w okresie wrzesień–grudzień dla grupy chłopców klasa trzecich oraz czwartych Szkoły Podstawowej nr 51 w Poznaniu, zapisanych w roku szkolnym 2018-19, odbywały się raz w tygodniu po 90 min. Tematem zajęć była nauka podstawowych umiejętności z zakresu techniki indywidualnej gry w koszykówkę w ataku jak podanie, chwyt piłki, kozłowanie i rzut z miejsca i z biegu oraz postawa koszykarska w obronie. Zajęcia były realizowane głównie w formie zabawowej, formie ścisłej oraz małych gier. Dzieci bardzo chętnie uczestniczyły w zajęciach i wykazywały się na nich bardzo dużym zaangażowaniem. Mniejsza grupa liczebna niż podczas zajęć lekcyjnych pozwalała na większą indywidualizacje podczas pracy z dziećmi.